OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze -
młodszy referent ds. gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego
- 
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.
 - 
Stanowisko urzędnicze – młodszy referent do spraw gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego.
 - 
Niezbędne wymagania:
 
- 
obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
 - 
wykształcenie wyższe ,
 - 
nieposzlakowana opinia,
 - 
kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
 - 
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
 - 
znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, gospodarki gruntami, zamówień publicznych, planowania przestrzennego i drogownictwa.
 
- 
Wymagania dodatkowe:
 
- 
biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
 - 
prawo jazdy kategorii B,
 - 
znajomość podstawowych informacji o Gminie Tarnawatka,
 - 
cechy osobowości: wysoka kultura osobista, cierpliwość, uprzejmość, samodzielność myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, staranność i dokładność.
 
- 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
- 
załatwianie spraw z zakresu sprzedaży i przekazywania gruntów stanowiących własność gminy osobom prawnym i osobom fizycznym,
 - 
oddawanie w najem, dzierżawę bądź użyczenie gruntów komunalnych osobom prawnym lub fizycznym,
 - 
oddawanie gminnym jednostkom organizacyjnym nieruchomości w trwały zarząd, najem, dzierżawę lub użyczenie na cele związane z ich działalnością,
 - 
wykonywanie prawa pierwokupu dla nieruchomości nabytej uprzednio ze Skarbu Państwa lub gminy,
 - 
prowadzenie spraw z zakresu ustalania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów i współpraca w tym zakresie z referatem finansowo-podatkowym w zakresie ściągalności należności gminy,
 - 
nadzór nad działalnością wspólnot gruntowych,
 - 
zabezpieczenie wierzytelności gminy przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawania zaświadczeń o spłacie wierzytelności,
 - 
scalanie i podział nieruchomości pod budownictwo mieszkaniowe,
 - 
tworzenie gminnego zasobu nieruchomości w drodze komunalizacji mienia i nabycia nieruchomości w postępowaniu cywilno-prawnym i administracyjnym,
 - 
ustalanie opłat adiacenckich z tytułu scalania i podziału nieruchomości oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,
 - 
naliczanie opłaty planistycznej,
 - 
administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
 - 
przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
 - 
zarząd nieruchomościami wspólnymi,
 - 
wnioskowanie w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszów i programu, gospodarki lokalowej na terenie gminy – opracowywanie projektów uchwał,
 - 
nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,
 - 
prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,
 - 
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków,
 - 
podejmowanie wszelkich działań mających wpływ na rzecz rozwoju społeczności lokalnej gminy,
 - 
przygotowanie wniosków na dofinansowanie opracowanych wcześniej projektów,
 - 
monitorowanie projektów oraz ich ewaluacja podczas realizacji,
 - 
współpraca ze stanowiskiem pracy ds. projektów europejskich oraz ds. inwestycji, dróg i planowania przestrzennego,
 - 
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.
 
- 
Warunki pracy na stanowisku:
 
- 
miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka,
 - 
czas pracy: pełny wymiar czasu pracy (przeciętnie 40 godzin tygodniowo),
 - 
forma zatrudnienia: umowa o pracę,
 - 
wynagrodzenie ustalone w oparciu o rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1786) oraz regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Tarnawatka.
 
- 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Tarnawatka, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wyniósł poniżej 6 %.
 - 
Wymagane dokumenty:
 
- 
CV,
 - 
kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
 - 
kopia dokumentów potwierdzających staż pracy,
 - 
kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
 - 
kopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, opinie, referencje,
 - 
kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym,
 - 
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - 
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
 - 
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Tarnawatka.
 
Dokumenty powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- 
Termin i miejsce składania dokumentów:
 
- 
dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 roku w sekretariacie Urzędu Gminy Tarnawatka pokój numer 16 w dni robocze w godzinach od 7 do 15 lub przesłać drogą pocztową na adres Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka,
 - 
dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone kandydatom,
 - 
nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Tarnawatka,
 - 
pierwszy etap naboru będzie polegał na ocenie formalnej złożonych dokumentów, a drugi na ocenie merytorycznej kandydatów,
 - 
ocena merytoryczna kandydatów może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej,
 - 
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną indywidualnie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania kwalifikacyjnego,
 - 
informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Tarnawatka oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Tarnawatka,
 - 
dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do podpisania umowy będzie można odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy.
 - 
Kandydat wyłoniony w naborze będzie zobowiązany, przed zatrudnieniem, do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.
 
Piotr Pasieczny
Wójt Gminy Tarnawatka
Tarnawatka 2018-04-04