OGŁOSZENIE

o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze -

młodszy referent ds. gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka.

  2. Stanowisko urzędnicze – młodszy referent do spraw gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego.

  3. Niezbędne wymagania:

  1. obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  2. wykształcenie wyższe ,

  3. nieposzlakowana opinia,

  4. kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, gospodarki gruntami, zamówień publicznych, planowania przestrzennego i drogownictwa.

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,

  2. prawo jazdy kategorii B,

  3. znajomość podstawowych informacji o Gminie Tarnawatka,

  4. cechy osobowości: wysoka kultura osobista, cierpliwość, uprzejmość, samodzielność myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, staranność i dokładność.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. załatwianie spraw z zakresu sprzedaży i przekazywania gruntów stanowiących własność gminy osobom prawnym i osobom fizycznym,

  2. oddawanie w najem, dzierżawę bądź użyczenie gruntów komunalnych osobom prawnym lub fizycznym,

  3. oddawanie gminnym jednostkom organizacyjnym nieruchomości w trwały zarząd, najem, dzierżawę lub użyczenie na cele związane z ich działalnością,

  4. wykonywanie prawa pierwokupu dla nieruchomości nabytej uprzednio ze Skarbu Państwa lub gminy,

  5. prowadzenie spraw z zakresu ustalania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów i współpraca w tym zakresie z referatem finansowo-podatkowym w zakresie ściągalności należności gminy,

  6. nadzór nad działalnością wspólnot gruntowych,

  7. zabezpieczenie wierzytelności gminy przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki oraz wydawania zaświadczeń o spłacie wierzytelności,

  8. scalanie i podział nieruchomości pod budownictwo mieszkaniowe,

  9. tworzenie gminnego zasobu nieruchomości w drodze komunalizacji mienia i nabycia nieruchomości w postępowaniu cywilno-prawnym i administracyjnym,

  10. ustalanie opłat adiacenckich z tytułu scalania i podziału nieruchomości oraz wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej,

  11. naliczanie opłaty planistycznej,

  12. administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,

  13. przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,

  14. zarząd nieruchomościami wspólnymi,

  15. wnioskowanie w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszów i programu, gospodarki lokalowej na terenie gminy – opracowywanie projektów uchwał,

  16. nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,

  17. prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,

  18. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków,

  19. podejmowanie wszelkich działań mających wpływ na rzecz rozwoju społeczności lokalnej gminy,

  20. przygotowanie wniosków na dofinansowanie opracowanych wcześniej projektów,

  21. monitorowanie projektów oraz ich ewaluacja podczas realizacji,

  22. współpraca ze stanowiskiem pracy ds. projektów europejskich oraz ds. inwestycji, dróg i planowania przestrzennego,

  23. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

  1. miejsce świadczenia pracy: Urząd Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka,

  2. czas pracy: pełny wymiar czasu pracy (przeciętnie 40 godzin tygodniowo),

  3. forma zatrudnienia: umowa o pracę,

  4. wynagrodzenie ustalone w oparciu o rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1786) oraz regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Tarnawatka.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Tarnawatka, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wyniósł poniżej 6 %.

  2. Wymagane dokumenty:

  1. CV,

  2. kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,

  3. kopia dokumentów potwierdzających staż pracy,

  4. kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,

  5. kopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, opinie, referencje,

  6. kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym,

  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Tarnawatka.

Dokumenty powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami i rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 roku w sekretariacie Urzędu Gminy Tarnawatka pokój numer 16 w dni robocze w godzinach od 7 do 15 lub przesłać drogą pocztową na adres Urząd Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka,

  2. dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone kandydatom,

  3. nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Tarnawatka,

  4. pierwszy etap naboru będzie polegał na ocenie formalnej złożonych dokumentów, a drugi na ocenie merytorycznej kandydatów,

  5. ocena merytoryczna kandydatów może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej,

  6. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną indywidualnie poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania kwalifikacyjnego,

  7. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Tarnawatka oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Tarnawatka,

  8. dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do podpisania umowy będzie można odebrać w sekretariacie Urzędu Gminy.

  9. Kandydat wyłoniony w naborze będzie zobowiązany, przed zatrudnieniem, do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności i oryginałów wymaganych dokumentów.

  

Piotr Pasieczny

Wójt Gminy Tarnawatka

 

Tarnawatka 2018-04-04

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.