Tarnawatka 04.11.2019 rok
Gmina Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka
Zapytanie ofertowe
Nr IR.271.36.2019.MT
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, tel: (0-84) 6624710, fax: (0-84) 6624724. zaprasza do składania ofert cenowych na usługę:
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU USŁUGI
-
Przedmiot zamówienia:
Organizacja i przeprowadzenie zajęć muzyczno – rytmicznych dla uczestników zajęć przedszkolnych w Przedszkolu w Tarnawatce ramach projektu pod tytułem „Przedszkolaki z Tarnawatki” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”
-
OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Organizacja i przeprowadzenie zajęć muzyczno – rytmicznych dla uczestników zajęć przedszkolnych w Przedszkolu w Tarnawatce
-
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć muzyczno – rytmicznych dla maksymalnie 45 Uczestników Projektu – dzieci przedszkolnych w wieku 3-4 lata w okresie od dnia podpisania umowy – do 30.06.2020 r.
Zajęcia będą odbywać się w wymiarze po 48 godzin dla trzech grup po maksymalnie 15 uczestników. Łącznie 144 godziny w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia dla 45 dzieci.
2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz realizacji ciekawego oraz zróżnicowanego programu zajęć, które pozwolą uczestnikom: na pozbycie się nadmiaru energii i polepszenie koordynacji ruchowej; poznać podstawowe kroki taneczne (tweest, balet, rock’n’droll, tańce ludowe, itp.). Zajęcia powinny zawierać także elementy sztuk teatralnych, kształtować u dzieci kompetencje emocjonalne istotne w budowaniu relacji rówieśniczych oraz w kontaktach z osobami dorosłymi. Dodatkowe zajęcia taneczne posłużą także niwelowaniu zjawisku nadwagi i otyłości.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
- opracowania scenariuszy zajęć,
- osobistej realizacji scenariuszy zajęć,
4. Dokładne daty zajęć będą wynikały ze Szczegółowego harmonogramu zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić harmonogram zajęć z koordynatorem projektu ze strony Zamawiającego. Wykonawca bez zgody koordynatora projektu nie będzie mógł zmienić harmonogramu zajęć. Zmiana harmonogramu zajęć będzie dopuszczalna jedynie za pisemną zgodą koordynatora projektu i z co najmniej 3- dniowym wyprzedzeniem przed zaplanowanym w harmonogramie zajęć ich terminem.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
5.1 ścisłej współpracy z koordynatorem projektu ze strony Zamawiającego,
5.2 uzgadniania z koordynatorem projektu dokładnych terminów realizacji prowadzonych zajęć w całym okresie realizacji zadania.
5.3 bieżącego informowania na piśmie Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach oraz rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach.
5.4 Wykonawca załączy również do wykazu zasady ustalania zastępstw w przypadku nieobecności prowadzącego zajęcia w grupie w celu uniknięcia sytuacji odwołania zajęć.
5.5 zapewnienia prawidłowej promocji prowadzonych zajęć z określeniem ich nazwy, nazwy Zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały oraz sale, w których przeprowadzane będą zajęcia będą musiały być opatrzone właściwym logo.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci:
6.1dziennika zajęć,
6.2 list obecności,
Wspólny słownik zamówień (CPV)
80110000-8 Usługi szkolnictwa przedszkolnego
-
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
-
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia na prowadzenie zajęć mogą się starać Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która posiada:
3.1.1 wykształcenie wyższym na kierunku pedagogika przedszkolna lub wczesnoszkolna (lub pokrewnym) lub dowolnym wykształceniem wyższym i udokumentowanym przygotowaniem do prowadzenia zajęć muzyczno-rytmicznych (certyfikaty, zaświadczenia, inne dokumenty) oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne
3.1.2. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w przedszkolu lub w szkole w realizacji zadań zbieżnych lub podobnych z zakresem określonym w niniejszym zamówieniu odbyte ciągu 3 lat poprzedzających datę złożenia oferty, poświadczone dokumentami (referencje, świadectwo pracy);
3.1.3. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną i sam zamierza wykonać przedmiot zamówienia, ww. warunek znajduje zastosowanie do jego osoby.
-
Pozostałe szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
-
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie nie jest podzielone na części.
-
OFERTY WARIANTOWE
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.06.2020 r.
-
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
- nie są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub innymi Wykonawcami.
-w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344, z późn. zm.);
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
7.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia pkt 7.1. lit. A) Wykonawca złoży
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik Nr 2) oraz
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia pkt 7.1. lit. A) – Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt 3.1.1 zapytania ofertowego Wykonawca dołączy do oferty;
- dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje zawodowe – dyplom ukończonej szkoły/ certyfikat zawodowy oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
- oświadczenia/zaświadczenie na temat posiadanego doświadczenia zawodowego CV/zaświadczenie z zakładu pracy/świadectwa pracy – w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
7.3. Ocena spełnienia warunków
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
-
DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
8.1. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
8.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
8.3. dokumenty poświadczające uprawnienia/kwalifikacje oraz posiadane doświadczenie zawodowe
-
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres Gmina Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka z dopiskiem: „Organizacja i przeprowadzenie zajęć muzyczno – rytmiczne dla uczestników zajęć przedszkolnych w Przedszkolu w Tarnawatce ramach projektu pod tytułem „Przedszkolaki z Tarnawatki” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020” w pokoju nr 16 (sekretariat) w terminie do 12.11.2019 rok do godziny 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka w pokoju nr 5 w dniu 12.11.2019 rok o godzinie 12:05.
-
KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto stanowi 100 %
Sposób oceny ofert: W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru
Opis sposobu obliczenia ceny:
Cn
Pc = ----------- x 100 x waga kryterium
Cob
Pc – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy za cenę
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
-
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (trzydzieści dni) od terminu składania ofert
-
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
W postępowaniu o udzieleniu zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem – „Organizacja i przeprowadzenie zajęć muzyczno – rytmicznych dla uczestników zajęć przedszkolnych w Przedszkolu w Tarnawatce ramach projektu pod tytułem „Przedszkolaki z Tarnawatki” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020” Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytanie ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udziela wyjaśnień na każde zapytanie.
-
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pan Marek Tyrka, inspektor do spraw projektów europejskich i zamówień publicznych, tel: (0-84) 662 47 10 w 46, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00
-
Nie przewiduje się organizowania spotkania z Wykonawcami.
Obowiązek informacyjny RODO
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, Gmina informuje, że:
-
Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu Oferty w ramach procedury rozeznania rynku jest Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia przedmiotowej procedury rozeznania rynku;
-
dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO;
-
dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza tymi, którzy posiadają odpowiednią podstawę prawną, w tym m.in. Województwu Lubelskiemu jako stronie umowy o dofinansowanie projektu i innym podmiotom kontrolującym wydatkowanie środków w ramach projektu;
-
dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu i wymagany okres przechowywania dokumentacji projektu;
-
osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania;
-
osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy prawa;
-
podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w przedmiotowej procedurze rozeznania rynku;
-
podane dane osobowe nie będą poddawane automatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
-
Administrator dołoży należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
-
Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Wójt
Piotr Pasieczny
Załączniki:
Link do ogłoszenia na portalu Baza Konkurencyjności