Gmina Tarnawatka Tarnawatka 06.04.2020 rok
- Lubelska 39
22-604 Tarnawatka
Zapytanie ofertowe
nr IR.271.20.2020.MT
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, tel: (0-84) 6624710, fax: (0-84) 6624724. zaprasza do składania ofert cenowych na usługę:
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU USŁUGI
- Przedmiot zamówienia:
Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce oraz uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce - Tartak w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 - 2 części
- Zamówienie podzielone jest na części:
- Część A- Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka”
- Część B - Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce - Tartak w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka”
- OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Część A. Klub Seniora w Tarnawatce
Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka”
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków (catering-przerwa kawowa) dla uczestników projektu Klub Seniora Tarnawatka dla maksymalnie 30 Zamówienie będzie dotyczyć dostarczenie napojów ciepłych i zimnych oraz poczęstunku.
- W skład usługi wchodzi:
- Co najmniej trzy rodzaje ciastek, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka (co najmniej 100g na osobę)
- Gorąca kawa, gorąca herbata (minimum 2 rodzaje, np.: czarna i owocowa) oraz gorąca woda (w termosach lub podgrzewaczach elektrycznych), woda do picia w dzbanku (co najmniej 0,5 litra na osobę), cukier oraz śmietanka do kawy w wystarczającej ilości i w odpowiednich do tego celu naczyniach, cytryna w plasterkach,
- Zapewnienie niezbędnych naczyń, kubków, sztućców itp.
- Obowiązek uprzątnięcia resztek naczyń i pożywienia.
- Ponadto Wykonawca zapewni co najmniej: 1 czajnik elektryczny do gotowania wody lub warnik o pojemności co najmniej 10 litrów.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedniej wielkości stół cateringowy nakryty obrusem materiałowym, serwetki papierowe, czyste sztućce wielokrotnego użytku (łyżeczki do kawy/ herbaty), termosy lub warniki, zastawę ceramiczną (nie dopuszcza się użycia zastawy z tworzywa sztucznego) zgodnie z wymogami menu.
- Ilość zastawy oraz produktów spożywczych musi umożliwiać swobodny poczęstunek. Użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana.
- Catering powinien być dostarczony do miejsca szkolenia, ustalonego z Zamawiającym niedostępnym dla osób postronnych.
- Catering obejmuje pełny zakres serwisu cateringowego wymienionego w pkt. 2 wraz z transportem.
- Przerwa kawowa powinna być przygotowana w sposób estetyczny na min. 15 minut przed rozpoczęciem zajęć w danym dniu i być dostępna dla uczestników przez cały czas trwania zajęć (z koniecznością ewentualnego uzupełnienia gorącej wody, kawy, herbaty oraz wody do picia).
- Wymiana serwisu podczas przerw kawowych nie może zakłócać pracy uczestników i wykładowców.
- Dostawa powinna się odbyć od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2020 lub do końca trwania projektu.
- W 2020 roku powinno się odbyć 148 spotkań,
- Przerwa kawowa obejmuje: 3 spotkania w tygodniu trwające 4 h.
- Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i bhp oraz przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich urządzeń, sprzętu, naczyń oraz kontroli jakości usługi, przez wytypowanych pracowników zamawiającego.
- Zapewniony catering musi spełniać kryteria wyżej opisane.
- Szczegółowy harmonogram zajęć uwzględniający: termin, liczbę osób, dla których ma być serwowana przerwa kawowa Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia.
- Na 5 dni przed rozpoczęciem usługi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowe menu dotyczące danego spotkania.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uchybień w wykonaniu usługi Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia natychmiastowych kroków w celu usunięcia uchybień.
Część B. Klub Seniora w Tarnawatka – Tartak
Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce-Tartak w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka”
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków (catering-przerwa kawowa) dla uczestników projektu Klub Seniora Tarnawatka dla maksymalnie 30 Zamówienie będzie dotyczyć dostarczenie napojów ciepłych i zimnych oraz poczęstunku.
- W skład usługi wchodzi:
- Co najmniej trzy rodzaje ciastek, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka (co najmniej 100g na osobę)
- Gorąca kawa, gorąca herbata (minimum 2 rodzaje, np.: czarna i owocowa) oraz gorąca woda (w termosach lub podgrzewaczach elektrycznych), woda do picia w dzbanku (co najmniej 0,5 litra na osobę), cukier oraz śmietanka do kawy w wystarczającej ilości i w odpowiednich do tego celu naczyniach, cytryna w plasterkach,
- Zapewnienie niezbędnych naczyń, kubków, sztućców itp.
- Obowiązek uprzątnięcia resztek naczyń i pożywienia.
- Ponadto Wykonawca zapewni co najmniej: 1 czajnik elektryczny do gotowania wody lub warnik o pojemności co najmniej 10 litrów.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedniej wielkości stół cateringowy nakryty obrusem materiałowym, serwetki papierowe, czyste sztućce wielokrotnego użytku (łyżeczki do kawy/ herbaty), termosy lub warniki, zastawę ceramiczną (nie dopuszcza się użycia zastawy z tworzywa sztucznego) zgodnie z wymogami menu.
- Ilość zastawy oraz produktów spożywczych musi umożliwiać swobodny poczęstunek. Użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana.
- Catering powinien być dostarczony do miejsca szkolenia, ustalonego z Zamawiającym niedostępnym dla osób postronnych.
- Catering obejmuje pełny zakres serwisu cateringowego wymienionego w pkt. 2 wraz z transportem.
- Przerwa kawowa powinna być przygotowana w sposób estetyczny na min. 15 minut przed rozpoczęciem zajęć w danym dniu i być dostępna dla uczestników przez cały czas trwania zajęć (z koniecznością ewentualnego uzupełnienia gorącej wody, kawy, herbaty oraz wody do picia).
- Wymiana serwisu podczas przerw kawowych nie może zakłócać pracy uczestników i wykładowców.
- Dostawa powinna się odbyć od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2020 lub do końca trwania projektu..
- W 2020 roku powinno się odbyć 148 spotkań,
- Przerwa kawowa obejmuje: 3 spotkania w tygodniu trwające 4 h.
- Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i bhp oraz przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
- Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich urządzeń, sprzętu, naczyń oraz kontroli jakości usługi, przez wytypowanych pracowników zamawiającego.
- Zapewniony catering musi spełniać kryteria wyżej opisane.
- Szczegółowy harmonogram zajęć uwzględniający: termin, liczbę osób, dla których ma być serwowana przerwa kawowa Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia.
- Na 5 dni przed rozpoczęciem usługi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowe menu dotyczące danego spotkania.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uchybień w wykonaniu usługi Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia natychmiastowych kroków w celu usunięcia uchybień.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
55300000-3 usługi restauracyjne i podawania posiłków
- WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
- OFERTY CZĘŚCIOWE
Wykonawca może składać oferty na jedną lub obie części.
- OFERTY WARIANTOWE
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.11.2020 r. lub do końca trwania projektu.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
- a) nie są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub innymi Wykonawcami;
- b) spełnia klauzule społeczne
- c) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
7.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia pkt 7.1. lit. a) Wykonawca złoży Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik Nr 2)
- na potwierdzenie spełniania klauzul społecznych pkt. 7.1 litera b) Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu klauzul społecznych (załącznik Nr 5)
- Odpis właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli rejestr prowadzony jest elektronicznie to wydruk z tego rejestru)
- DOKUMENTY KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
8.1. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
8.2. Oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu klauzul społecznych
8.3. Odpis właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeżeli rejestr prowadzony jest elektronicznie to wydruk z tego rejestru)
- MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres Gmina Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka z dopiskiem: „Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce oraz uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce - Tartak w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka” część……………..”
w pokoju nr 16 (sekretariat) w terminie do 15.04.2020 rok do godziny 10:00 Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka w pokoju nr 5 w dniu 15.04.2020 rok o godzinie 10:05
- KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto stanowi 100 %
Sposób oceny ofert: W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru
Opis sposobu obliczenia ceny:
Cn
Pc = ----------- x 100 x waga kryterium
Cob
Pc – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy za cenę
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 7 dni (siedem dni) od terminu składania ofert
- INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
- W postępowaniu o udzieleniu zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem – „Usługa cateringowa – przerwa kawowa dla uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce oraz uczestników Klubu Seniora w Tarnawatce - Tartak w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka – 2 części” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 - 2 części Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytanie ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udziela wyjaśnień na każde zapytanie.
- Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pan Marek Tyrka, inspektor do spraw projektów europejskich i zamówień publicznych, tel: (0-84) 662 47 10 w 46, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00
- Nie przewiduje się organizowania spotkania z Wykonawcami.
- Odbiór przedmiotu zamówienia, potwierdzony zostanie protokołem/ami odbioru usługi, podpisanym przez zamawiającego lub osobę upoważnioną, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
- Rozliczenie z wykonania dostawy nastąpi w formie przelewu, dokonanego w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wraz z protokołem odbioru, bez wad i usterek. Przedstawiona faktura powinna zawierać wszystkie wyszczególnione elementy usługi znajdujące się w punkcie 2 niniejszego zapytania ofertowego rozeznania
Obowiązek informacyjny RODO
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, Fundacja informuję, że:
- Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu Oferty w ramach procedury rozeznania rynku jest Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia przedmiotowej procedury rozeznania rynku;
- dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO;
- dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza tymi, którzy posiadają odpowiednią podstawę prawną, w tym m.in. Województwu Lubelskiemu jako stronie umowy o dofinansowanie projektu i innym podmiotom kontrolującym wydatkowanie środków w ramach projektu;
- dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu i wymagany okres przechowywania dokumentacji projektu;
- osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania;
- osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy prawa;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w przedmiotowej procedurze rozeznania rynku;
- podane dane osobowe nie będą poddawane automatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
- Administrator dołoży należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
- Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Wójt
Piotr Pasieczny
Załączniki:
- Zał. Nr 1A – Formularz oferty
- Zał. Nr 1B – Formularz oferty
- Zał. Nr 2– Oświadczenie o braku powiązań
- Zał. Nr 3 – wzór umowy
- Zał. Nr 4- protokół odbioru usługi
- Zał. Nr 5 – Oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu klauzul społecznych