Tarnawatka 26.07.2024 rok

IR.271.12.2024.MT

Gmina Tarnawatka

ul. Lubelska 39

22-604 Tarnawatka

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 złotych netto, Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, tel: (0-84) 6624710, fax: (0-84) 6624724. zaprasza do składania ofert cenowych na roboty budowlane:

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Opis przedmiotu zamówienia:

„Remont obudowy studni w zespole dworskim w miejscowości Tarnawatka”

  1. OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiotem zamówienia jest remont obudowy studni w zespole dworskim w miejscowości Tarnawatka.

    2. Zakres zadania obejmuje remont obudowy studni w zespole dworskim w miejscowości Tarnawatka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – OPZ.

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45000000-7 Roboty budowlane

  1. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. OFERTY WARIANTOWE

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia – do 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA

7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

7.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3)

  2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. Nr 4)

7.3. Ocena spełnienia warunków

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

  1. DOKUMENTY KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3),

  2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. Nr 4),

  1. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferty sporządzone przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Gmina Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka z dopiskiem: „Remont obudowy studni w zespole dworskim w miejscowości Tarnawatka”, w pokoju nr 16 (sekretariat) w terminie do 19.08.2024 roku do godziny 13.00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka w pokoju nr 7 w dniu 19.08.2024 roku o godzinie 13.30.

  1. KRYTERIA WYBORU OFERT

  1. Wybrana zostanie oferta o najniższej cenie, która będzie spełniała wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

  2. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT - dotyczy podmiotu będącego czynnym podatnikiem podatku VAT)

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 14 dni (czternaście dni) od terminu składania ofert

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

  1. W postępowaniu o udzieleniu zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują drogą elektroniczną e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem – „Remont obudowy studni w zespole dworskim w miejscowości Tarnawatka”.

  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udziela wyjaśnień na każde zapytanie.

  3. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pan Łukasz Litwińczuk, tel: 84 533 35 35, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00.

  4. Nie przewiduje się organizowania spotkania z Wykonawcami.

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia.

Załączniki:

  1. Zał. Nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia

  2. Zał. Nr 2 – Formularz oferty

  3. Zał. Nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  4. Zał. Nr 4 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuZał. Nr 4 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

  5. Zał. Nr 5 – Wzór umowy

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 26 lipiec 2024 17:47 Łukasz Litwińczuk