Tarnawatka 19.03.2019 rok
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro, Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, tel: (0-84) 6624710, fax: (0-84) 6624724. zaprasza do składania ofert cenowych na roboty budowlane:
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ ZAKRESU DOSTAWY
Przedmiot zamówienia:
Przystosowanie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawatka-Tartak dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Roboty budowlane:
-
OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Zakres robót: Przystosowanie łazienki oraz pochylni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawatka-Tartak dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Lp. |
Opis |
Jedn. przedm. |
Ilość |
|
1 |
ŁAZIENKA |
|
|
|
1.d.1 |
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 – okno 100x150cm |
szt. |
1,000 |
|
2.d.1 |
Zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego – zamurowanie okna 100x150cm |
m3 |
0,750 |
|
3.d.1 |
Ścianki działowe z płytek gazobetonowych grubości 12cm |
m2 |
16,650 |
|
4.d.1 |
Ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie na budowie typu FD1 |
Szt. |
1,000 |
|
5.d.1 |
Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych , gazo i pianobetonów na ścianach płaskich w pomieszczeniach o powierzchni podłogi do 5m2 |
m2 |
33,300 |
|
6.d.1 |
Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25cm na zaprawie klejowej |
m2 |
15,680 |
|
7.d.1 |
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian |
m2 |
21,682 |
|
8.d.1 |
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów |
m2 |
4,681 |
|
9.d.1 |
Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szkolone jednoskrzydłowe o powierzchni do 1,6m2 oszklone szybą o powierzchni do 0,25m2 jednokrotnie malowane i oszklone fabrycznie
|
m2 |
1,827 |
|
10.d.1 |
(z VII) Gruntowanie podłoży preparatami – powierzchnie poziome |
m2 |
4,681 |
|
11.d.1 |
( z IV) Posadzki jedno i dwubarwne z płytek terakotowych o wym 30x30cm, gat.; antypoślizgowych na zaprawie klejowej |
m2 |
4,681 |
|
12.d.1 |
(z IV) Cokoliki z płytek terakotowych o wym. 10x30cm na zaprawie klejowej |
m |
6,940 |
|
13.d.1 |
Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15cm – wykucie bruzdy dla wykonania poziomu kanalizacyjnego w posadzce |
m3 |
0,300 |
|
14.d.1 |
Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110mm w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych |
m |
5,000 |
|
15.d.1 |
Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110mm |
szt. |
1,000 |
|
16.d.1 |
Wykucie bruzd poziomych 1/4x1/2 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej |
m |
10,000 |
|
17.d.1 |
Zamurowanie bruzd poziomych o przekroju 1/4x1/2 cegły w ścianach z cegieł |
m |
10,000 |
|
18.d.1 |
Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych |
m |
2,000 |
|
19.d.1 |
Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50mm |
szt. |
1,000 |
|
20.d.1 |
Umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym |
kpl. |
1,000 |
|
21.d.1 |
Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 15mm analogia: zawory do misek ustępowych |
szt. |
1,000 |
|
22.d.1 |
Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 15mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych |
m |
8,000 |
|
23.d.1 |
Izolacje rurociągów śr. 16mm otulinami PUR – jednowarstwowymi gr. 20mm (N) |
m |
8,000 |
|
24.d.1 |
Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. nominalnej 15m |
szt. |
1,000 |
|
25.d.1 |
Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym z tworzywa o śr. nominalnej 15mm |
szt. |
1,000 |
|
26.d.1 |
Baterie umywalkowe stojące o śr. nominalnej 15mm dla osób niepełnosprawnych |
szt. |
1,000 |
|
27.d.1 |
Armatura spłukująca miski ustępowe pneumatyczna ręczna ścienna – zestaw stelarz Geberit Duofix UP320 Sigma H112 z miską w.c. i deska sedesowa w.c. z wycięciem dla osób niepełnosprawnych lub równoważny |
kpl. |
1,000 |
|
28.d.1 |
Urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150dm3 – elektryczny podgrzewacz wody o poj. 80 dm3 |
kpl. |
1,000 |
|
29.d.1 |
Próba szczelności instalacji wodociągowych z rur żeliwnych, stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 65mm) |
m |
10,000 |
|
30.d.1 |
Montaż uchwytów dla niepełnosprawnych: Uchwyty do WC dla osób niepełnosprawnych mocowane do podłogi o długości 80cm, fi 32mm
|
szt. |
1,000 |
|
31.d.1 |
Montaż uchwytów dla niepełnosprawnych; Uchwyty do WC dla osób niepełnosprawnych mocowane do ścian uchylne o długości 70cm, fi 32mm |
szt. |
1,000 |
|
32.d.1 |
Dostarczenie i montaż uchwytu na papier toaletowy |
szt. |
1,000 |
|
33.d.1 |
Dostarczenie i montaż suszarki do rąk |
szt. |
1,000 |
|
34.d.1 |
Dostarczenie i montaż lustra ściennego |
szt. |
1,000 |
|
35.d.1 |
Montaż instalacji elektrycznej – oświetlenie + gniazdka + włączniki |
szt. |
1,000 |
|
2 |
POCHYLNIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH |
|
|
|
36.d.2 |
Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – na wejściu głównym |
m2 |
7,680 |
|
37.d.2 |
Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce piaskowej |
m |
5,600 |
|
38.d.2 |
Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-II głębokości 20cm – koryto pod pochylnię |
m2 |
12,240 |
|
39.d.2 |
Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-II |
m2 |
12,240 |
|
40.d.2 |
Ręczne zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie i poszerzeniach – grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm – koryto pod pochylnię |
m2 |
12,240 |
|
41.d.2 |
Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym – 15cm grubość warstwy po zagęszczeniu |
m2 |
12,240 |
|
42.d.2 |
Wykopy wąsko przestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1,5m i głębokości do 1,5m w gruncie suchym lub wilgotnym kat. III – wykop pod murek pochylni z palisady 12x18x60cm |
m3 |
0,648 |
|
43.d.2 |
Ławy z suchego betonu B-15 prostokątne szerokości do 0,6m – ręczne układanie betonu – dla umocowania palisady schodów – ubicie suchego betonu po obu stronach palisad |
m3 |
1,133 |
|
44.d.2 |
Montaż elementów prefabrykowanych stopni schodów z palisad betonowych Nostalit lub równoważna 12x18x60cm w ławie |
szt. |
65,556 |
|
45.d.2 |
Balustrady pochylni dla osób niepełnosprawnych z rur stalowych z pochwytem na wysokości h=90 i 70cm malowane proszkowo |
m |
8,000 |
|
46.d.2 |
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej – nawierzchnia pochylni |
m2 |
3,600 |
|
47.d.2 |
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej – nawierzchnia wejścia głównego z kostki brukowej betonowej z rozbiórki |
m2 |
8,640 |
|
48.d.2 |
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 – drzwi wejściowe 98x203cm |
szt. |
1,000 |
|
49.d.2 |
Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 cegł. Na zaprawie cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych – rozkucie poszerzenie otworu dla zamontowania drzwi aluminiowych |
m3 |
0,324 |
|
50.d.2 |
Wymiana stolarki drewnianej na drzwi zewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe o wym. 140x210cm |
m2 |
2,940 |
|
51.d.2 |
Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cem-wap na ościeżach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu o szer. do 25cm – otynkowanie ościeży po wstawieniu drzwi aluminiowych
|
m |
10,920 |
|
52.d.2 |
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian – pomalowanie ościeży po wstawieniu drzwi aluminiowych |
m2 |
5,460 |
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Roboty zgodne z przedmiarami (załącznik nr 4)
-
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
-
OFERTY CZĘŚCIOWE
Nie ma możliwości składania ofert cenowych częściowych
-
OFERTY WARIANTOWE
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia – do końca kwietnia 2019 roku
7.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
7.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia:
- nie są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub innymi Wykonawcami.
- w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344, z późn. zm.);
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zapytaniu działalności
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
7.2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia pkt 7.1. lit. A) Wykonawca złoży
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik Nr 2) oraz
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia pkt 7.1. lit. A) – Wykonawca przedstawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zapytania ofertowego Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
7.3. Ocena spełnienia warunków
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
-
DOKUMENTY KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
-
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2)
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3)
-
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
-
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać na adres Gmina Tarnawatka, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka z dopiskiem: Przystosowanie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawatka-Tartak dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w pokoju nr 16 (sekretariat) w terminie do 26.03.2019 rok do godziny 10 00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Tarnawatka ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka w pokoju nr 5 w dniu 26.03.2019 rok o godzinie 10 05.
-
KRYTERIA WYBORU OFERT
Sposób oceny ofert: W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru
Opis sposobu obliczenia ceny:
Cn
Pc = ----------- x 100 x waga kryterium
Cob
Pc – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy za cenę
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
Cena, która przedstawi wykonawca jest ceną ryczałtową.
-
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (trzydzieści dni) od terminu składania ofert
-
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
W postępowaniu o udzieleniu zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem – Przystosowanie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarnawatka-Tartak dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu „Klub Seniora w gminie Tarnawatka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytanie ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udziela wyjaśnień na każde zapytanie.
-
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Pan Marek Tyrka, inspektor do spraw projektów europejskich i zamówień publicznych, tel: (0-84) 662 47 10 w 46, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 00 do 15 00
-
Nie przewiduje się organizowania spotkania z Wykonawcami.
Obowiązek informacyjny RODO
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, Gmina informuję, że:
-
Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu Oferty w ramach procedury rozeznania rynku jest Wójt Gminy Tarnawatka posiadający siedzibę w Tarnawatce, ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia przedmiotowej procedury rozeznania rynku;
-
dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia RODO;
-
dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza tymi, którzy posiadają odpowiednią podstawę prawną, w tym m.in. Województwu Lubelskiemu jako stronie umowy o dofinansowanie projektu i innym podmiotom kontrolującym wydatkowanie środków w ramach projektu;
-
dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu i wymagany okres przechowywania dokumentacji projektu;
-
osoba, której dane osobowe dotyczą, posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania;
-
osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy prawa;
-
podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w przedmiotowej procedurze rozeznania rynku;
-
podane dane osobowe nie będą poddawane automatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
-
Administrator dołoży należytej staranności w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
-
Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Wójt
Piotr Pasieczny
Załączniki: